केही यस्ता आकस्मिकता
Aavaas In memoirs
मैले बेलाबखत गिरिजा सरका रोमान्सका कथा नसुनेको होइन । तर त्यसदिन देखिएको उहाँको रुमानी व्यक्तित्व झन् अद्भूत र आकर्षक थियो । गिरिजा सरको कपाल काँधसम्म पुगेर घुमुर्किएको । जो थियो:- मैले फोटोमा देख्ने गरेको सेक्सपियरको स्वरुपभन्दा पनि आकर्षक । अझ गीतको आरोह अबरोहसँगै तल माथि बयली खेलेका उहाँका हात र मुद्रामयी उहाँका औंलासँगै देखिने हाउभाउ । चित्ताकर्षक । मानौं हाम्रा सर कुनै सिनेमाका कुशल अभिनेता । फेरि स्वरमा रहेको आकर्षण पनि रफिकै हाराहारीको । मधुर, लयात्मक, गुलाबी । भाव पनि तन्मयी र रूमानी । अनि गीतको हरफसँगै देखिने र छोपिने टम्म मिलेका दाँत । साथै मनको प्रफुल्ल भाव झुल्किने क्षितिज झैँ देखिएका उहाँका उज्याला अधर ।
‘ब्रम्हाण्डका कुनै कुरा पनि आकस्मिक हुँदैनन्, बरु सबै बस्तु
आफ्नो अस्तित्वका लागि अभ्यस्त हुन्छन् र दिव्य-प्रकृतिको आवस्यकता अनुसार
विशेष प्रकारले संचालित भएका हुन्छन् ।’ डच यहुदी दार्शनिक बारुच
स्पिनोजाले सोह्रौं शताब्दीको मध्यतिर नै यसो भनेका रहेछन् । उनको त्यो
भनाइ अहिले मात्र नजरमा पर्यो । अन्यथा यस लेखोटको शीर्षक भिन्दै पो
हुन्थ्यो कि ? तर त्यस्तो भएन । बारुचको दार्शिनिक हरफमा नजर नपर्दै जुरेको
शीर्षकमै अडिने सोच लिएँ मैले ।
मेरा आकस्मिकता यसकारणले आकस्मिक हुन् भन्ठान्छु- कि तिनले जीवनमै
अचम्मका छाप छोडेर गए। त्यो पनि एकदम अचानक । सोच्दै नसोचेका बखत । सायद ती
आकस्मिकता यसकारणले आकस्मिक नहोलान् पनि भन्ठान्छु- कि दार्शनिक जो बने;
महान, अद्भूत र अद्वितीय सोचका अभिव्यक्तिले त बने । तिनका प्रभावशाली
कुराको प्रतिपक्षमा लाग्ने हिम्मत र ज्ञान दुबैको अभाव छ ममा । प्रतिवाद
गर्न सक्दिनँ । फेरि मैले बुझेका आकस्मिकता नै बारुचले भनेकै- प्रकृतिले
संचालन गरेको आवस्यक नियमिता भित्रै पर्ने कुरा हुन् कि ? जे होस् ! जीवनमा
केही त्यस्ता घटना त घटे नै; जो छन् उल्लेख गर्न लायक । केही सामान्य ।
केही त प्रभावशाली र आकस्मिक पनि ।
कुरा स्कूले जीवनको हो । पाँचौं श्रेणीदेखि नै हुनुपर्छ; पैदल
हिंडिन्थ्यो दैनिक । स्कूलतर्फ डोरिएका मुख्य तीनवटा गोडेटा थिए ।
सहपाठीहरूको झुण्डसित ओहोरदोहोर गर्दा दिनको करीब तीनघण्टा पाइला घस्रन्थे
ती गोडेटामा । सबैभन्दा उत्तरी गोडेटोले सूर्यमण्डली हुँदै, माझ गोडेटोले
सिमपाखो हुँदै र दक्षिणी गोडेटोले ईन्द्राइणी हुँदै हामीलाई स्कूलसम्म
ओहोरदोहोर गराउँथे । तिनै गोडेटा र समयसित जोडिएका छन् अनेकौं सम्झना र
शृंखलावद्ध आकस्मिकता ।
पहिलो- गिरीजा सर (नेवारीभाषाका महाकवि- गिरिजाप्रसाद जोशी), छन्द र
रूमानी पन: गिरिजा सरसित गोविन्द र मेरो बढ्तै निकटता थियो । गोविन्द केही
पृथक् खालका कृयाकलापमा रमाउँथ्यो । मलाई उसको त्यही पृथकता मनपर्थ्यो । म
उसितै बढी हिंड्थेँ । महाकवि लक्ष्मीप्रसादबाट अत्यधिक प्रभावित थियो उ ।
काव्यका साथसाथ धुमपानमा पनि देवकोटापन्थी । छन्दमा कविता लेख्नमा अत्यधिक
उत्साही । मलाई लाग्थ्यो- उ कुनैदिन हाम्रो जमानाको महाकवि नै बन्ने छ ।
एकदिनको कुरा हो; हाम्रा पाइला नियमित हिंड्ने गोडेटो छोडेर वज्रयोगिनी
मन्दीरतर्फ मोडिएथे । मन्दीर नजिकै थियो गिरिजा सरको निवास । घरको मटानमा
बसेका गिरिजा सरले त्यसदिन हामीलाई शार्दूलविक्रिडित छन्दको सूत्र लयवद्ध-
(नानाना ननना ननान ननना नानान नानान ना) गाएर सिकाउनु भएथ्यो । त्यो
छन्द-सूत्रको गुदी, मभन्दा छिट्टै गोविन्दले बुझेथ्यो । त्यसैले होला उसको
मुखाकृतिभरि मथिङ्गलको ज्ञानमयी ढोका अकस्मात खुले झैँ भाव दर्शिएथ्यो ।
गिरिजा सरले पनि त्यही अनुमान लगाएरै हुनुपर्छ तत्काल भन्नुभएथ्यो-
‘गोविन्द राम्रो कवि बन्नेछ ।’ गिरिजा सर हुनुहुन्थ्यो बहुआयामिक
व्यक्तित्वका धनी । कवि, उपन्यासकार, नाटककार र अझ धेरै । मेरो त आदर्श
पुरुष । उहाँका वाक्य मेरानिम्ति दिव्यवचन । तर म छन्दमा बाँधिन भने मन
नपराउने खाले । सायद ममा उतिबेलैदेखि थियो एकखाले मौन अराजकता । (अहिले पो
यसो भनेको ! आफ्नो कमजोरी लुकाउने योभन्दा राम्रो उपाय के हुनसक्छ र ?
खासमा म छन्दमा थिएँ केही कमजोर । बेछन्दे ।) सत्य हो ! पुराना सूत्रलाई
नमानेर विद्रोह गर्ने स्वभाव ममा यद्यपि छ । केही कुरामा ढीठ र हठीपन पनि
कायम नै छ । तर तिनलाई प्रष्टगरि बाहिर देखाउने स्वभावको अभावसमेत पनि
अहिलेसम्मै उस्तै छ । भनौं- त्यो बेछन्देपन कतै न कतै कायम नै छ । त्यस्तै
के कताको प्रभाव या अभावले हो; उतिबेला गिरिजा सरले- ‘गोविन्द राम्रो कवि
बन्नेछ ।’ भनेबाट इर्ष्या जागेछ कि कसो ? लुकीछिलपी कविता लेख्न खोज्ने
मैले त्यस दिनपश्चात कहिल्यै पनि छन्दमा लेख्ने प्रयास गरिनँ । केही
अन्तराल बित्यो । गिरिजा सरसितको निकटता भने निरन्तर नै थियो । एकदिन
कक्षाकोठामा पढाइरहेका सर अकस्मात गाउन थाल्नुभयो-
अपने रूख पर निगाह करने दो
खूबसुरत गुनाह करने दो
रुख से पर्दा हटाओ जान-ए-हया
आज दिल को तबाह करने दो
खूबसुरत गुनाह करने दो
रुख से पर्दा हटाओ जान-ए-हया
आज दिल को तबाह करने दो
मैले बेलाबखत गिरिजा सरका रोमान्सका कथा नसुनेको होइन । तर त्यसदिन
देखिएको उहाँको रुमानी व्यक्तित्व झन् अद्भूत र आकर्षक थियो । गिरिजा सरको
कपाल काँधसम्म पुगेर घुमुर्किएको । जो थियो:- मैले फोटोमा देख्ने गरेको
सेक्सपियरको स्वरुपभन्दा पनि आकर्षक । अझ गीतको आरोह अबरोहसँगै तल माथि
बयली खेलेका उहाँका हात र मुद्रामयी उहाँका औंलासँगै देखिने हाउभाउ ।
चित्ताकर्षक । मानौं हाम्रा सर कुनै सिनेमाका कुशल अभिनेता । फेरि स्वरमा
रहेको आकर्षण पनि रफिकै हाराहारीको । मधुर, लयात्मक, गुलाबी । भाव पनि
तन्मयी र रूमानी । अनि गीतको हरफसँगै देखिने र छोपिने टम्म मिलेका दाँत ।
साथै मनको प्रफुल्ल भाव झुल्किने क्षितिज झैँ देखिएका उहाँका उज्याला अधर ।
र तिनले उच्चारण गरिरहेका गीतका हरफ-
रुख से जरा नकाब उठा दो, मेरे हुजूर
जलवा फिर एक बार दिखा दो, मेरे हुजूर
जलवा फिर एक बार दिखा दो, मेरे हुजूर
त्यही गीत सुन्दैगर्दा मेरो अन्तरमन अकस्मात तरङ्गित भएथ्यो र भनेथ्यो-
‘तेरो मूल विषय यही हो है- संगीत मात्र संगीत !’ म ठान्छु; त्यसै क्षणदेखि
मेरो अन्तरमनले संगीततर्फको अनन्तयात्रा तय गरेको हो। साँच्चै भन्छु- त्यही
दिनको प्रभावले एकदिन अकस्मात मैले नाडीको घडी बेचेँ र बेन्जो-बाजा किनेँ ।
त्यही बेन्जोको रीडमा मेरा देब्रे हातका औंला सलबलाए र मैले जीवनमै पहिलो
धुन बजाएँ-
है अपना दिल तो आवारा
ना जाने किस पे आएगा
ना जाने किस पे आएगा
अहिले सोच्छु- त्यस दिन गिरिजा सरले गीत नगाएर ब्ल्याकबोर्ड छेउमा
क्यानभास उभ्याउँदै कूची चलाएको भए ? के थाहा ? मेरो मन संगीततर्फ नमोडिएर
अकस्मात क्यानभास र रङ्तर्फ पो मोडिने थियो कि ?
दोस्रो- धुवाँबाट निर्मित गोलाकार रिङ् र तिनलाई बुन्दै हिंड्ने
ओठाकृति: लुकीछिपी हिन्दी फिल्म त हेरिन्थ्यो नै । अभिनेताले रवाफिलो
पाराले सल्काएको चुरोटको प्रभाव औंलासम्म आउन भने बाँकी नै थियो । बरु
शिक्षकले ब्ल्याकबोर्ड मुनी छोड्ने गरेका सेता चकका टुक्रा औंलाबीच चेपिने
क्रम चाहिँ सुरु भइसकेको थियो । केही मित्रहरू त ५५५ कै चुम्बनमा फसिसकेका
थिए । उनीहरू कहिले अमिताभ त कहिले रजनीकान्त पाराले चुरोट च्याप्दै गोडेटो
काट्थे । एकदिन, दुईदिन, अनेकदिन । म भने त्यो दृश्य हेर्न मात्र अभ्यस्त ।
उनीहरू आफ्ना ओठ पानीबिनाको माछाको थुतुनोजस्तै बनाउँथे । धुवाँले बनेको
गोलाकार आकृति हावामा बाङ्गिदै उड्थ्यो र छरिन्थ्यो । हावामा उड्दै गरेको
धुवाँको गोलो, दिउँसो मैदानमा खेलेको रवरको रिङजस्तै देखिन्थ्यो । म दृश्य
हेर्दै हाँस्थेँ । त्यो देख्दा लाग्थ्यो- ‘उनीहरूको कृयाकलाप फिल्मी र
आधुनिक ! यो त सिक्नै पर्छ कि कसो ?’ फेरि अर्कोदिन लाग्थ्यो- ‘चुरोट त
छुनै हुन्न । स्वास्थ्य पढाउने मिसले भनेको कुरा ठीक- ‘धुवाँले फोक्सोमा
दाग बस्छ ।’ हरेकदिन मनमा आन्तरिक द्वन्द चल्ने क्रम रोकिएको थिएन । एकदिन
अकस्मात मन उत्ताउलियो । सँगै हिंड्दैगरेको सहपाठीको हातमा भरखर सल्किएको
५५५ थियो । मैले हठात् खोस्दै एकसासमा दह्रो सर्को तानेँ । धुवाँ मुखमै
थियो । त्यसले स्वासनलीतर्फ प्रवेश पाएकै थिएन । मित्रले त ममाथि अनौठा
शब्दहरू पो वर्षाउन थाले- ‘मा…साले ! त्यत्रो रहर छ भने किनेर खानु थियो नि
! अर्काको मजालाई हरण गर्ने ?’ उसका वाक्यले मेरो फिल्मी र आधुनिक बन्ने
उमंगको पारो खर्ल्याप्-खुर्लुप् ओह्रालो झर्यो । अनुहार ग्लानिले
लल्याक्-लुलुक् भयो तर मस्तिष्कले आकस्मिक निर्णय लिन भने ढिला गरेन ।
धुवाँ फ्याँकिरहेको चुरोटलाई तत्काल धुजाधुजा पार्दै मैले भनेँ- ‘यी लाऽऽ
तँ मा…सालेलाई पनि ! यो चुरोटको स्वाद तेरोनिम्ति अन्तिम भो ! म आजबाट
जीवनभर नै चुरोट खाने छैन !’ त्यो दिन उसले तत्काल अर्को चुरोट सल्कायो
सल्काएन ? हेक्का रहेन । मैले भने पच्चिसौं वर्षपछि मात्र आफ्नो पुरानो
वाचा क्षणिक समयका लागि परित्याग गरेँ । त्यो पनि पुराना अमेरिकन
ज्याज-स्टार न्याट किङ कोलको भनाइबाट प्रभावित भएर । उनलाई डाक्टरले चुरोट
छोड्ने सल्लाह दिँदा भनेका रहेछन्- ‘चुरोट र गायन दुबै छोड्दिन; चुरोटको
प्रभावले बनेको ओजिलो स्वरलाई नै मेरा फ्यानहरूले रुचाएका हुन् । म आफ्ना
फ्यानले मन पराएको स्वर गुमाएर उनीहरूको चित्त दुखाउन चाहन्न ।’ न्याटको
कुटनैतिक भनाइभित्रबाट ‘चुरोटले स्वरलाई राम्रो पो बनाउने रहेछ !’ भन्ने
भाव निकालेछु मैले । करीब तीनवर्षसम्म धुवाँको संगत गरेपछि एकदिन पलेँटीमा
गाउँदै गर्दा मस्तिष्कले अकस्मात सोच्यो- ‘आभास ! धुवाँ तेरोनिम्ति होइन ।’
अहिले सोच्छु- ५५५ खातिर उहिल्यै ती मित्रले मलाई नसरापेको भए ? अनि
त्यसदिनको पलेँटीमा गाएर उठेपछि मेरा अमूक फ्यानले अकस्मात ‘धुवाँले त
तिम्रो स्वर नौलो र वजनदार भएछ ।’ भनेको भए ? के जान्नूँ ? म पनि कोलले झैँ
कुटनैतिक पाराले फ्यान र चुरोट दुबैलाई एकसाथ ‘धन्यवाद !’ भन्दै गरेको पो
हुने थिएँ कि ?
तेस्रो- उधारो दाम, चोर बाटा र पसले-बा: मूल गोडेटासित जोडिएका
चोरबाटाले हामीलाई अनेक संकटबाट उम्काउथे । त्यसैले अभरपर्दा, हामी
वैकल्पिक चोरबाटा प्रयोग गर्नमा उत्साही बन्थ्यौं । खासगरि समयमा उधारो
तिर्न नसकेर तर्सँदा चोरबाटा नै हाम्रा उद्दारकर्ता बन्थे ।
खजुरी-बिस्कुट, मिश्री, पुष्टकारी, चना, भट्मास, बदाम । खाजाका अनेक रुप
। अधिकांशका खल्ती भने प्राय शून्य । तर उधारो चल्थ्यो । सानागाउँको
पोखरीकै डिलमा थियो चतुरेबाको पसल । चतुरेबाको खाता बाक्लो गाता भएको
मयूरछाप कापीमा हुने गर्थ्यो । त्यस कापीको कुनै पानामा मेरो नाम पनि
उल्लेख थियो । उधारो लिन जो हिचकिचाउथ्यो, सहपाठीका नजरमा लोभीमा दरिन्थ्यो
। मैले आफ्नो नामको अगाडि ‘लोभी’ विशेषण थपिनु पहिल्यै खाता खोलेको थिएँ ।
सायद कसैको सिफारिसमा । नयाँ उधारोकर्ताले खाता खोल्नु परे चतुरेबाको
नजरमा इमान्दार ठहरिएका कसैले साक्षी बसिदिनु पर्थ्यो । खातामा नाम
लेख्दैगर्दा आफ्नो रकम नफसोस् भन्नेमा पूर्ण सजग हुन्थे चतुरेबा । भन्थे-
‘ट्याममा टिरेन भने, म टिम्रो बालाई भन्न आउँछ नि ! बुझ्यो टिम्ले ?’
उसबेलाका अविभावकहरू अहिलेजस्तो ‘टिफिन कल्चर’मा अभ्यस्त थिएनन् । त्यसैले
घरको ताजा मकै-भटमास छोडेर उधारोमा मिस्टान्न खाने छुट दिने त कुरै भएन । र
पनि किशोर-जिभ्रोले कहाँ मान्नु ? बरु बेलाबखत लामोहात गर्ने अवस्था
आउँथ्यो होला । तर उधारो भने खाइन्थ्यो नै । मलाई हेक्कै भएन; मेरो खातामा
पनि ३ रुपियाँ ३२ पैसा चढिसकेछ । अरुका खाता पनि खाली त कहाँ थिए र ? खाता
बाक्लिएपछि चतुरेबाको पसल छल्दै चोरबाटो ताक्नु बाहेक अर्को विकल्प
हुन्नथ्यो । सामुहिक सल्लाह गरे झैँ हाम्रो सम्पूर्ण झुण्डले चोरबाटो
समात्थ्यो। त्यो नै दीर्घकालिन उपाय भने हुन्नथ्यो । दीर्घकालिन उपाय त
घरको मूल सन्दूक अथवा बाको खल्तीमा लुकेको हुन्थ्यो ।
त्यसरी भागेर त कति दिन चल्थ्यो र ? सुवेदी गाउँको दोबाटो हुँदै
सिमपाखातिर झर्दैगर्दा सोचेँ- ‘सन्दूकको चाबी र बाको खल्तीमा कुन सजिलो
होला ? तर थाहापाएपछि प्राप्तहुने प्रतिकृया र विशेषण ?’ उफ्ऽऽऽ ! मैले
लामो सास फेर्दा मेरा सहयात्री गणेशेको पसलमा बनेका ताजा पुष्टकारी चपाउँदै
थिए । म एक्लै सिमपाखातर्फ लागेँ । ओरालोको मुखमा नपुग्दै मेरा आँखा भुईमा
टल्केका तेजिला बस्तुमा अकस्मात अडिए । एक रुपियाँ, दुई रुपियाँ, तीन
रुपियाँ । दुई-तीन पाइलाको अन्तरालमा छरिएका सिक्का बटुल्दै म चकित परेँ ।
फेरि उस्तैगरि ओह्रालो सकिनासाथको दोबाटोमा गाईको चित्र अंकित पहेंलो
दशपैसा । एउटा, दुईटा र अर्को पनि । सँगै डाँफेको चित्र अंकित दुईपैसा ।
मान्छेको लोभ अनौठो हुन्छ । मेरा आँखा कसरी भुईंतिरै रुमल्लिएका ? त्यो दिन
मात्र होइन । लामो समयसम्म । कतै फेरि भेटिन्छ कि ? तर त्यो नै थियो
अद्वितीय आकस्मिकता । उधारो ३ रुपियाँ ३२ पैसा । हात परेको पनि ३ रुपियाँ
३२ पैसा नै । अनौठो उदेक् । तर कसरी ? उहिलेदेखि रहेको छु अनुत्तरित ।
अहिले सोच्छु- त्यसदिन दोबाटोमा त्यो आकस्मिकता नघटेको भए ? के थाहा ?
हजूरआमाको सन्दूक अथवा बाको खल्तीमा पल्केको हात र आदतको मजबुरीले आजको
मेरो संगीत पनि मेरै सिर्जनाको भरमा टिकेको हुन्थ्यो या अरु कसैको सिर्जना
ताक्दै ?
चौथो- रञ्जना हल, ‘आदमी सडक का’ र सिक्काको नाच: एकदिन स्कूलबाट भागेर
शहर पसियो । साथमा थियो उही गोविन्द । सिनेमाको रस जो बसेको थियो । पर्दामा
जीवन्त मानव चित्रहरू सलबलाएका देख्दा अचम्म लाग्थ्यो । हिन्दी भाषाको
पढाइ र ज्ञान त थिएन । र पनि कथा स्पष्ट बुझिन्थ्यो । बुझिन्थ्यो मात्र
होइन ! फिल्म हेरेर फर्केपछि सहपाठीहरू बीच पलेँटी कस्दै हुबहु कथा वर्णन
गरिन्थ्यो । उबेला उपत्यकामा रहेका हलहरू विश्वज्योति, जयनेपाल, अशोक,
नवदुर्गा सबै चाहरी सकेको थिएँ मैले । कहिले नाताका काकाले त कहिले साख्खे
मामाले परिचय गराएथे पर्दाको त्यो रमणीय संसारसित ।
रञ्जनामा भने पहिलोपल्ट प्रवेश भएथ्यो । फिल्मको पोस्टर हेर्दा
संगीतकारको नाम पनि नछुटाइ हेर्थें म। नौशाद, एस. डी. वर्मन, सलिल चौधरी,
आर. डी. वर्मन, मदनमोहन मनपर्दा नाम हुन्थे । त्यसदिन त परैबाट पोस्टरमा
देखिएका शत्रुघ्न सिन्हाको चित्र मात्र हेर्ने फुर्सद भयो । मुस्लिम
चरित्रका शत्रुघ्नको चित्र मुन्तिर लेखिएको थियो- ‘आदमी सडक का’ । हतारिँदै
ब्ल्याकमा टिकेट किन्यौं ।
हल भित्र छिर्दा टिकेट चेक गर्नेले आँखैमा पर्नेगरि टर्चको उज्यालो
हामीतिर नचायो र बस्ने इशारा गर्यो । सुस्तरी पाइला चाल्दै सीटमा बस्यौं ।
पर्दामा यशुदासले अभिनय गरेको भिक्स-चक्कीको विज्ञापन चल्दै थियो ।
त्यसलगत्तै फिल्म सुरु भयो । हाम्रा तनमन पर्दातिरै केन्द्रीत भए । कथाले
बिस्तारै उत्कर्ष लिँदैगर्दा पर्दामा ठूलो अक्षरको ‘मध्यान्तर’ झुल्कियो ।
बाहिर निक्लेर चना चपाउँदै गर्दा गोविन्दले मतिर हेर्दै भन्यो- ‘ओइ, घर
फिर्ने गाडी भाडा त नपुग्ने रै’छ ।’ जोसैजोसले खर्चँदा हिसाबकिताब भएछ
गोलमाल । दुईजनालाई चाहिने भाडामा एक रुपियाँ कम भइसकेछ । खर्चको जिम्मा
लिएको गोविन्दले घोरिँदै उपाय निकाल्यो- ‘हाफ-टाइम’पछिको कथा अलिकति मात्र
हेरौं र हिंडेर घर जाऊँ !’ हिंड्ने कुराले मलाई रिङटा छुट्ला झैँ भयो ।
त्यो पनि एकनासले हिंड्दासमेत तीनघण्टा लाग्ने लामो बाटो । अब गर्ने के?
नपुग भाडामै गाडीमा फिर्ने आँट गरौं कि ? गाडीवालाले कम भाडा दिनेको कठालो
समात्दै वेइज्जत गरेका दृश्यका भुक्तभोगी हामी । आखिर गोविन्दको उपाय
निर्विकल्प भयो । हामी फेरि हलमा छिर्यौं । टिकेट जाँच्नेले उसैगरि टर्च
बाल्यो । हामी उसैगरि सीटमा पुग्यौं । फिल्मले नयाँ मोड लिँदै थियो । मेरो
कानमा अकस्मात एउटा छुनमुने आवाज ठोक्कियो- किरिरिरिरि छुनुनुन्न छ्याप्
!!! आवाजको पिछा गर्दै कसैले नेवारीमा भन्यो- ‘काऽऽऽ कुटु वन:’ ।
छामछामछुमछुम गर्दै उ मेरो दाहिनेपटीको खाली भागसम्म आइपुग्यो । पछाडीबाट
एकसाथ केही आवाज ओइरिए- ‘ऐऽऽ फेटु, फेटु ! सुङ्क च्वँ ! डिस्टब यामते !’ उ
चुपचाप निहुरँदै फर्कियो र आफ्नो सीटमा बस्यो । पर्दाको दृश्यमा उज्योलो
बढ्दा खुट्टा छेउमा मैले केही टल्केको देखेँ । त्यो टल्कँने बस्तुलाई
सुस्तरी जुत्ताले छोपेँ । त्यतिबेला पर्दामा साइकिल चलाउदै गीत गाइरहेका
थिए शत्रुघ्न सिन्हा । शत्रुघ्नतिर हेर्दै मैले आफ्नो हात आफ्नै खुट्टातिर
बढाएँ र जुत्ताले थिचेको टल्कँने बस्तु हत्केलामा ल्याएँ । देखेर चकित
परेँ- ‘एक रुपियाँ’ । तुरुन्त गोविन्दलाई कोट्याएँ- ‘ओइ, मैले एक रुपियाँ
भेटेँ !’ उस्ले दह्रोगरि मसित हात मिलायो । हामीले उन्मुक्त बन्दै पूरै
फिल्म हेर्यौं। मलाई अझै सम्झना छ; महाबौद्धको गल्लीबाट बस-पार्कतर्फ
लाग्दा हाम्रा ओठ उमंगले चलायमान थिए-
कोइ काम नहीं है मुस्किल
जब किया इरादा पक्का
मैं हुँ आदमी सडक का
जब किया इरादा पक्का
मैं हुँ आदमी सडक का
अहिले सोच्छु- त्यसदिन नाच्दै गरेको सिक्का मेरै सामुमा नरुक्दो हो त ?
के थाहा ? मैले आकस्मिकताहरू माथि यसरी सोच्ने नै पो थिइन कि ?
Source : http://aavaas.net/Silot/?p=952
No comments:
Post a Comment